Tarjoilutilausten yleisiä ohjeita

Tarjoilutilaukset kabinetteihin, tapahtumiin ja noutotilauksiin tehdään tilaajan toimesta Outlook -kalenterin Concierge -toiminnon kautta. Sovitun tilausaikataulun puitteissa myös omien tilausten muokkaaminen ja poistaminen tehdään tilaajan toimesta Outlook -kalenterin Concierge -toiminnon kautta. 

Teknistä tukea järjestelmään tarjoaa tarvittaessa Käytön tuki.

 

Palvelumaksut ja tarjoilutilat

Galleriakerroksen tiloihin katetaan tarjoilut arkisin klo 8 – 16 välillä ilman veloitusta palvelusta.

Mikäli haluatte henkilökuntaa hoitamaan tilaisuuttanne muuna aikana, muissa palvelusopimuksen piirissä olevissa tiloissa veloitamme työtunnit erikseen toteutuneiden mukaisesti jokaiselta alkavalta puolelta tunnilta (á 44,53€/h vuonna 2023). Alan yleisen käytännön mukaisesti, tilaisuuden myöhästyessä tilaajasta johtuvasta syystä, voidaan ylimääräinen työaika veloittaa.

Antell toimittaa tarjoiluita galleriakerroksen lisäksi V4 Kokouskeskuksen tiloihin, V4 Saunaosastolle sekä V2 Kokouskeskuksen tiloihin.

Palveluajan klo 8-16 ulkopuolisista, V4 Saunaosaston tarjoiluista sekä V2 Kokouskeskuksen kabinettilounaista peritään toteutuneet henkilökuntakulut jokaiselta alkavalta puolelta tunnilta (á 44,53€/h vuonna 2023).

Galleriakerroksen, V4 Kokouskeskuksen, V4 Saunaosaston sekä V2 Kokouskeskuksen ulkopuolella tapahtuviin tilauksiin on mahdollista tilata tarjoiluita noutotilauksena. Asiakas noutaa ja palauttaa tilauksen kahvila Toriin. Huomioithan että noutotilauksiin ei sisälly automaattisesti astioita vaan ne tulee tarvittaessa valita erikseen Conciergen valikoimasta. 

 

Tilauksen lähettäminen ja hyväksyminen

Tarjoiluun liittyviä lisätietoja Antellille voit kirjata tilaustapahtuman Palvelut -välilehden Kommentit -kentän kautta.

Tapahtuman viestikenttään kirjatut asiat eivät välity Antellille, vaan jäävät ainoastaan varaajan ja osallistujien nähtäville.

Antellin käsiteltyä tarjoilutilauspyynnön saa tilaaja aina sähköpostiinsa Hyväksytty -ilmoituksen, jolloin tilaus on vahvistettu, tai Hylätty -ilmoituksen saateviestin kera. 

Tarjoiluiden laskutus tapahtuu tilaajan syöttämien laskutustietojen mukaisesti Outlook- kalenterin Concierge -toiminnon kautta OP:n sisäisille kustannuspaikoille. Antell laskuttaa tarjoilut ja palvelun – OP:n tilapalvelut laskuttaa tilavuokrat sekä alkoholit.

 

 

Tilauksien aikataulu, muutokset ja peruutukset

Tarjoilutilaus 1–20 henkilölle on pyrittävä tekemään vähintään kaksi arkipäivää ennen tilaisuutta ja kuitenkin viimeistään edelliseen arkipäivään klo 16.00 mennessä. Tarjoilutilaukselle on mahdollista tehdä muutoksia edelliseen arkipäivään klo 16 asti.  
Tilausajan sulkeutumisen jälkeen tulleet peruutetut tarjoilutilaukset laskutetaan alkuperäisen mukaan. 

Tarjoilutilaus 21–100 henkilölle tulee tehdä viimeistään 10 arkipäivää ennen tilaisuutta ja laskutusperusteinen henkilömäärä on vahvistettava viimeistään 48 tuntia ennen tilaisuuden alkua. 
Tilausajan sulkeutumisen jälkeen tulleista peruutetuista tarjoilutilauksista laskutetaan muutoksesta aiheutuneet välittömät kustannukset.

Tarjoilutilaus yli 100 henkilölle tulee tehdä viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta ja 5 arkipäivää ennen tilaisuutta minimiarvio, jota 3 arkipäivää ennen tilaisuutta voidaan vielä korottaa. Tämän jälkeen henkilömäärän mahdollisesti noustua, pyrimme vastaamaan tilanteeseen mahdollisuuksien mukaan.
Tilausajan sulkeutumisen jälkeen tulleista peruutetuista tarjoilutilauksista laskutetaan muutoksesta aiheutuneet välittömät kustannukset.

Pikatilausmahdollisuuksia voi tiedustella Antellilta arkisin numerosta 010 252 3475 tai sähköpostitse galleriaravintola@op.fi.

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy kaikki evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. 
Käytämme evästeitä, jotka liittyvät sisällön latautumisnopeuteen. Vierailijan henkilötietoihin liittyvää dataa ei evästeillä kerätä.